joi, 23 februarie 2012

Stay chic!

Asa cum am promis in postarea anterioara, incep sa va prezint "bunatatile" pe care le puteti gasi in magazinul nostru. Si pentru ca primavara da semne de aparitie, am hotarat sa va arat ceva care sa fie chic, dar in acelasi timp suficient de calduros pentru diminetile inca inghetate!
Jacheta Mango-Bella

Disponibila in marimile S,M,L

Pret 149 RON
Pentru cele care preferati stilul casual va oferim aceasta Geaca Lefties(Zara), disponibila in 2 culori: rosu si albastru.
Marimi: S,M,XL

Pret: 185 Ron

Si pentru ca nu imi pot dori pentru voi altceva mai bun decat sa fiti rasfatate in puf si voal..."dorinta" mea vorbeste de la sine!!!
Bolero Mango-Gunila

Marimi: S

Pret: 139 Ron.
Nu imi ramane decat sa va doresc un weekend insorit!

                                                                                               Pupici


Pentru nelamuriri in privinta masurilor consultati Tabelul de masuri sau lasati un comment.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu